Tular berita pasal seorang selebriti wanita di tahan sebab terlibat dalam penyalahgunaan bahan terlarang. Sekali warganet dedahkan 3 bukti Anju yang ditahan oleh polis. 

Semalam, tersebarnya berita mengenai penahanan seorang selebriti wanita kerana terbabit dalam penyalahgunaan bahan terlarang. Dalam sebuah kenyataan media yang dikeluarkan oleh Ibu Pejabat polis Daerah Nilai, identiti selebriti itu tidak didedahkan. Namun warganet berjaya membongkarkanya melalui beberapa informasi yang dikongsikan dalam siaran media tersebut.

Menerusi laman sembang hiburan forum di Cari.my, rata-rata warganet dapat meneka selebriti tersebut adalah pelakon dan usahawan Zarina Anjoulie. Berikut 3 perkara yang telah dirungkai oleh warganet yang membuktikan Zarina Anjoulie atau Anju ditahan polis.

Menurut ketua polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman, berkata artis itu berusia 34 tahun. Warganet mendedahkan bahawa di laman Wikipedia, Anju atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul dilahirkan 9 September 1987. Tahun ini dia berusia 34 tahun.

Restoran Milik Ibu Anju di Kampung Chalet Nilai

Dalam kejadian tersebut, pihak polis menahan artis wanita itu dalam serbuan di sebuah rumah di Kampung Chalet Nilai, di sini, pada jam 9.15 malam. Rata-rata warganet mengetahui bahawa Anju sememangnya tinggal di Nilai, Negeri Sembilan.

Ibu kepada Anju, Norzaini Abdul Hamid atau lebih dikenali sebagai Aunty Aini merupakan pemilik restoran sendiri di Kampung Chalet Nilai yang diberi nama Aunty Aini’s Garden Café. Lokasi ini menjadi tempat kegemaran Anju untuk buat siaran live di Instagramnya. Sebelum ini, bekas suaminya Eilyas Azhar pernah  dithan di Ibu Pejabat plis Daerah (IPD) Nilai susulan laporan polis dibuat oleh Anju berkenaan dengan kes ugtan.

Ruangan komen Di Instagram Telah Disrbu Warganet

Menguatkan lagi berita penahanan Anju, diruangan komen pada posting terakhir telah dsrbu oleh warganet dan mereka yakin bahawa Anju telah ditahan polis.

Di IG stories, Anju menasihat pengikutnya agar kekal tenang dan tidak bimbang. Malah dia berjanji akan menceritakan hal sebenar dalam masa terdekat. Sementara itu, dalam laporan yang dikeluarkan oleh BH Online, Anju dibawa ke Pejabat IPD Nilai bagi tujuan ujian saringan awal polis.

Hasil ujian saringan mendapati Anju positif bahan terlarang jenis. Walaubagaimanapun, Anju diberi jaminan polis selepas diambil keterangan. Kes disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a).

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Video Anju marah bila ada individu yang baru kenal tiba tiba dah ajak tidur rumah dia. Tak boleh berdiam sekali ini respon Anju buat ramai yang bangga.

Seleps rumah tangga Zarina Anjoulie runtuh pada mac lalu, Semakin ramai lelaki yang cuba menghampirin dirinya. Menerusi Instagram, Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul telah berkongsi satu hantaran video menarik perhatian ramai .

Baru kenal kau beriya nk tido umah aku kenapa?? Jijik … tolong la bawak knek busuk korang else where.

VIDEO:

https://www.instagram.com/p/CQQyopKDF3q/

KOMEN WARGANET:

Sumber:Instagram Zarina Anjoulie

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Lepas je Anju kantoikan apa yang bekas suami buat. Sekali bekas suami Anju ditahan polis atas sebab ni.

Bekas suami kepada pelakon Zarina Anjoulie iaitu Eliyas Azhar ditahan di Ibu Pejabat plis Daerah (IPD) Nilai pada Ahad sebelum dibebaskan dengan jaminan polis. Memetik laporan Sinar Harian, Eilyas ditahan susulan laporan polis dibuat Zarina pada Sabtu lalu berkenaan ugtan yang diterima daripada bekas suaminya.

Ketua polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata Zarina mendakwa menerima pesanan berunsur ugtan daripada bekas suami bertujuan untuk mengaibkannya di media sosial.

“Sehubungan itu pada semalam (Ahad), sspek telah hadir ke IPD untuk dirakam percakapan dan dithan sebelum dibebaskan dengan jaminan polis,” katanya. Kes disiasat mengikut Seksyen 507  dan kertas siasatan akan dirujuk ke Timbalan Pendakwa Raya untuk keputusan dalam waktu terdekat.

Terdahulu, Zarina ada memuat naik bukti paparan mesej perbualan yang mana Zarina bertanya sama ada dia perlu membayar Eilyas jika ingin dilepaskan, lelaki itu meletakkan harga bayaran berjumlah RM10,000.

Menerusi satu lagi perkongsian, Zarina turut berkongsi laporan polis yang dibuat berkenaan tindakan Eilyas yang pernah memanjat pagar rumahnya untuk merakam gambar dan videonya dalam keadaan aib.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: rotikaya

Tular tentang Anju buat pendedahan tentang bekas suami. Sekali tiba tiba Fara Mendoza pula mula bersuara tentang isu ni.

Tidak lama selepas Zarina Anjoulie membuat beberapa pendedahan mengenai bekas suaminya, Fara Mendoza pula membuat hantaran di Instastory. Walaupun tidak menyebut nama individu hantaran itu ditujukan, namun melihat kemlut antara dua selebriti terbabit sebelum ini, tidak mustahil Zarina atau Anju adalah sasarannya.

“Kalau dah berpisah tu, janganlah buka aib pasangan. Tak elok. Nanti aib awak terbuka sekali. “Tolonglah move on je, mungkin Allah nak uji,” tulisnya di IG Story. Fara bagaimanapun berpesan kepada warganet dan diri sendiri supaya tidak menjadi batu api dan menyibuk hal orang lain.

“Jangan nak melaga-lagakan pasangan tu lagi. “Jangan suka cakap lebih-lebih tentang kehidupan orang, takut apa yang kita cakap berbalik pada kita suatu hari nanti,” ujarnya yang meminta orang ramai tidak mudah menjatuhkan hukum terhadap orang lain.

Fara dalam masa sama meminta mana-mana pasangan berpisah supaya berfikiran positif dan tidak menuding jari antara satu sama lain.

Sumber: cari

Bekas suami Zarina Anjoulie terkejut apabila dikatakan buka aib. Sekali Eilyas tampil jelaskan hal sebenar.

Eilyas akui ada menghantar mesej melafazkan tal4k terhadap Zarina di Instagram.
Selepas dilempar pelbagai tudvhan kononnya sering mengvgut untuk membuka 4ib bekas isteri yang juga pelakon Zarina Anjoulie, bekas suaminya iaitu Eilyas Azhar tampil mempertahankan diri. Eilyas bagaimanapun terkejut dengan tuduhan berkenaan kerana menurutnya dia adalah individu yang sedaya upaya cuba menutup maruah bekas isterinya itu ketika mereka masih bersama.

“Saya tak pernah membuat ugvtan seperti yang didkwa Zarina. Selepas kami berpisah, memang saya ambil keputusan untuk berdiam diri sebab dah move on… tak pernah terfikir nak post fasal dia lagi. Paparan skrin laporan polis pertama terhadap Eilyas namun Zarina memadamnya selepas beberapa minit dimuat naik.

“Dekat mana saya 4ib dan burukkan dia? Sedangkan bila dia buat IG live ternampak lutut dan peha sikit pun, saya akan tutupkan aurat dia demi jaga maruah dia sebagai isteri ketika itu. Tak ada siapa nak serabut… saya nak hidup dengan tenang. Buat apa saya nak hidup dalam keadaan serabut macam itu,” kata Eilyas.

Pada Sabtu Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul tampil membuat laporan polis kedua terhadap Eilyas selepas mendkwa divgut bekas suaminya itu. Kali pertama laporan polis dibuat pada bulan lalu selepas Eilyas didakwa menceroboh rumahnya hanya untuk merakam foto 4ib.

Dalam pada itu, Eilyas atau lebih mesra disapa sebagai Yas sudah menerima panggilan daripada pihak polis yang memintanya untuk hadir memberi keterangan berhubung laporan yang dibuat Zarina. Memang benar saya lafazkan tal4k dia menerusi Instagram tapi itu pun selepas dia provok saya. Bagaimanapun, Eilyas memberitahu dia tidak mengetahui mengenai laporan polis pertama yang dibuat Zarina pada bulan lalu memandang tiada panggilan polis yang diterima.

“Ya… lebih kurang pukul 2 pagi tadi saya ada terima panggilan daripada pihak polis yang meminta saya untuk hadir ke IPD Nilai bagi memberi keterangan mengenai laporan polis yang dibuat Zarina. Hari ini, pukul 3 saya pergi ke sana untuk memberi keterangan berhubung dakwaan tersebut. Tapi mengenai laporan polis bulan lalu itu memang saya tak tahu apa-apa. Kalau betul ada laporan polis, mesti polis akan hubungi saya tapi bulan lalu memang tak apa-apa panggilan daripada pihak polis pun,” ujarnya.

Sementara itu, Eilyas juga membuat pengakuan dia ada melafazkan tal4k menerusi Instagram seperti yang didakwa namun tindakan tersebut disebabkan provokasi daripada Zarina. Eilyas hadir ke IPD, Nilai untuk memberi keterangan berhubung laporan polis yang dibuat Zarina terhadapnya.

“Memang benar saya lafazkan dia menerusi Instagram tapi itu pun selepas dia provok saya. Sebenarnya saya belum lafaz masa dia post dekat IG umum sudah berpisah kali kedua. Kenapa muat naik hanya paparan skrin mesej pendek saya minta transfer duit untuk lafaz? Kenapa tak buat screen record dari awal perbualan kami di mana dia provok saya untuk lafaz ? Saya ada bukti tapi memikirkan keluarga saya, saya pilih untuk berdiam diri. Tapi sekarang, kalau kes ini masuk mahkamah, kebenaran akan terbongkar,” katanya.

Menerusi laporan pada 3 Mei lalu, Zarina mengesahkan dia sudah bercerai dengan Eilyas selepas rujuk buat kali pertama pada 2 awal Mac lalu. Ia merupakan pengumuman perpisahan kali kedua dengan Eilyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.

Anju tampil dedahkan bekas suami minta sesuatu ini hanya untuk lafaz t4lak. Tak sangka siap nak buat macam ni lagi pada Anju.

Kemelut rumah tangga Zarina Anjoulie Lavocah bersama bek4s suami, Eilyas Azhar nampaknya belum berakhir. Kali ini selebriti penuh kontrversi itu telah mengeluarkan bukti dengan meny4ngkal segala dkwaan lelaki itu berkenaan Anju menf1tnahnya.

Dalam posting terbaru pelakon tersebut di Instagram, dia telah memuat naik perbualan melalui direct message (DM) bersama Eilyas atau biasa dipanggil Yas yang mendkwa meminta RM10,000 untuk melaf4zkan t4lak kepada Anju.

Anju mendkwa semua tindakan bersama suami perlukan duit. Jadi dia cuba ‘memancing’ lelaki itu untuk mel4fazkan kata pisah kepadanya tempoh hari dengan menawarkan sejumlah wang untuk melepaskannya sebagai seorang isteri. Tangkapan skrin itu merupakan salah satu bukt1 yang diser4hkan kepada pihak p0lis dan pegu4m untuk urusan mahk4mah.

Selain itu, Anju juga menyertakan sekali lap0r4n p0l1s mendkwa dirinya sering di4ibkan Yas apabila lelaki itu pernah memanjat rumah semata-mata ingin mer4kam dan mengambil gambarnya dalam keadaan 4ib. Dia juga mengvgut mahu menyeb4rkan gambar tersebut.

Di Instagram juga Anju turut meminta supaya pengikutnya di Instagram berfikir mengapa bek4s suami langsung tidak membuat sebarang posting di media sosial sejak semalam dan tidak meny4ngkal segala bukt1 yang ditunjukkan Anju.

Hal ini kerana disebabkan selebriti berkenaan telah merungkaikan segala bukti dan lap0ran p0lis berkenaan tind4kkannya sebelum ini. Sehubungan dengan itu, warganet yang terlihat posting yang dibuat Anju nyata terkejut dengan nasib yang menimpa pelakon drama An4k Ponti4nak berkenaan.

Mereka juga tidak sangka episod perkahwinan Anju yang sempat berpis4h kemudian rujuk semula dan berpisah lagi penuh dengan cerita disebaliknya.

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selamba Je Boleh Rentas Negeri Untuk Buat Sedut Lemak. Tak Boleh Berdiam Akhirnya Anju Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Cerita Sebenar.

GARA-GARA berkongsi video sedang melakukan rawatan kecantikan sedut lemak atau liposuction di sebuah klinik yang terletak di Kuala Lumpur (KL), pelakon Zarina Anjoulie did4kwa merentas negeri untuk tujuan yang tidak dibenarkan. Tampil menjelaskan tujuannya ke ibu negara, Zarina yang kini menetap di Nilai, Negeri Sembilan berkata dia kerap berulang-alik atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran polis.

“Tolong faham aku hari-hari kerja dekat KL, kadang-kadang aku tak balik sebab esoknya kena kerja siang, aku tinggal Nilai jauh nak balik. “Surat kebenaran kerja aku mohon di Balai polis Nilai. Kalau sesiapa tak puas hati boleh telefon terus balai polis tanya. “Aku kerja bukan jalan-jalan cari karpet!” katanya menerusi Instagram pada Rabu.

Sebelum itu Zarina berkongsi rakaman video mendapatkan rawatan di sebuah klinik kecantikan di Kuala Lumpur. Perkongsiannya itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen yang turut mempersoalkan tindakan Zarina merentas negeri bukan tujuan kecemasan.

“Ni sebab rentas negeri ke?” soal seorang pengikut. Menjawab komen tersebut, Zarina berkata video yang dikongsi olehnya itu merupakan sebahagian tuntutan kerja dan dia dibayar untuk mempromosikan klinik berkenaan. “Bila orang bebel kata aku pergi Kuala Lumpur tiada kepentingan… acik kau tak ada kepentingan! Itu la cara aku buat duit dengan review, kau ingat semua duit charity aku buat pun datang dari mana? Review la!

“Takkan laki kau kot yang tanggung aku kalau aku tak kerja, kerja aku review buat lipo dan dapat gaji, sila faham! “Pergi la balai report… kau bebel sini tak ada orang heran,” jawabnya

Sumber : Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Published
Categorized as Viral

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *