Anju tampil dedahkan bekas suami minta sesuatu ini hanya untuk lafaz t4lak. Tak sangka siap nak buat macam ni lagi pada Anju.

Kemelut rumah tangga Zarina Anjoulie Lavocah bersama bek4s suami, Eilyas Azhar nampaknya belum berakhir. Kali ini selebriti penuh kontrversi itu telah mengeluarkan bukti dengan meny4ngkal segala dkwaan lelaki itu berkenaan Anju menf1tnahnya.

Dalam posting terbaru pelakon tersebut di Instagram, dia telah memuat naik perbualan melalui direct message (DM) bersama Eilyas atau biasa dipanggil Yas yang mendkwa meminta RM10,000 untuk melaf4zkan t4lak kepada Anju.

Anju mendkwa semua tindakan bersama suami perlukan duit. Jadi dia cuba ‘memancing’ lelaki itu untuk mel4fazkan kata pisah kepadanya tempoh hari dengan menawarkan sejumlah wang untuk melepaskannya sebagai seorang isteri. Tangkapan skrin itu merupakan salah satu bukt1 yang diser4hkan kepada pihak p0lis dan pegu4m untuk urusan mahk4mah.

Selain itu, Anju juga menyertakan sekali lap0r4n p0l1s mendkwa dirinya sering di4ibkan Yas apabila lelaki itu pernah memanjat rumah semata-mata ingin mer4kam dan mengambil gambarnya dalam keadaan 4ib. Dia juga mengvgut mahu menyeb4rkan gambar tersebut.

Di Instagram juga Anju turut meminta supaya pengikutnya di Instagram berfikir mengapa bek4s suami langsung tidak membuat sebarang posting di media sosial sejak semalam dan tidak meny4ngkal segala bukt1 yang ditunjukkan Anju.

Hal ini kerana disebabkan selebriti berkenaan telah merungkaikan segala bukti dan lap0ran p0lis berkenaan tind4kkannya sebelum ini. Sehubungan dengan itu, warganet yang terlihat posting yang dibuat Anju nyata terkejut dengan nasib yang menimpa pelakon drama An4k Ponti4nak berkenaan.

Mereka juga tidak sangka episod perkahwinan Anju yang sempat berpis4h kemudian rujuk semula dan berpisah lagi penuh dengan cerita disebaliknya.

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selamba Je Boleh Rentas Negeri Untuk Buat Sedut Lemak. Tak Boleh Berdiam Akhirnya Anju Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Cerita Sebenar.

GARA-GARA berkongsi video sedang melakukan rawatan kecantikan sedut lemak atau liposuction di sebuah klinik yang terletak di Kuala Lumpur (KL), pelakon Zarina Anjoulie did4kwa merentas negeri untuk tujuan yang tidak dibenarkan. Tampil menjelaskan tujuannya ke ibu negara, Zarina yang kini menetap di Nilai, Negeri Sembilan berkata dia kerap berulang-alik atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran polis.

“Tolong faham aku hari-hari kerja dekat KL, kadang-kadang aku tak balik sebab esoknya kena kerja siang, aku tinggal Nilai jauh nak balik. “Surat kebenaran kerja aku mohon di Balai polis Nilai. Kalau sesiapa tak puas hati boleh telefon terus balai polis tanya. “Aku kerja bukan jalan-jalan cari karpet!” katanya menerusi Instagram pada Rabu.

Zarina buat penjelasan di Instagram mengenai tujuannya rentas negeri.

Sebelum itu Zarina berkongsi rakaman video mendapatkan rawatan di sebuah klinik kecantikan di Kuala Lumpur. Perkongsiannya itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen yang turut mempersoalkan tindakan Zarina merentas negeri bukan tujuan kecemasan.

“Ni sebab rentas negeri ke?” soal seorang pengikut. Menjawab komen tersebut, Zarina berkata video yang dikongsi olehnya itu merupakan sebahagian tuntutan kerja dan dia dibayar untuk mempromosikan klinik berkenaan. “Bila orang bebel kata aku pergi Kuala Lumpur tiada kepentingan… acik kau tak ada kepentingan! Itu la cara aku buat duit dengan review, kau ingat semua duit charity aku buat pun datang dari mana? Review la!

“Takkan laki kau kot yang tanggung aku kalau aku tak kerja, kerja aku review buat lipo dan dapat gaji, sila faham! “Pergi la balai report… kau bebel sini tak ada orang heran,” jawabnya

Sumber : Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Banyak Kali Bagi Muka. Sah Dah Berpisah Akhirnya Bekas Suami Zarina Ajoulie Luahkan Sesuatu. Rupanya Ini Punca Mereka Berpisah.

“Alhamdulillah aku dah pisah. Anju nak benda ni viral supaya dia boleh dapat views yang tinggi. Jom support dia guys. Bagi dia perhatian sebab semua orang, anjng, kucing tengah kisah dan heran tentang dia. Ayuh support Anju”. Terbaharu, pelakon Zarina Anjoulie atau dengan nama sebenarnya  Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul tampil kali kedua mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas.

Zarina berkongsi berita tersebut menerusi laman Instagram miliknya setelah hantaran sebelumnya telah berbaur ‘luahan’ negatif mengenai suaminya itu, namun telah dipadam tanpa memberi maklumat selanjutnya mengenai alasan perpisahanya kali kedua ini. Walau bagaimanapun, mengikuti laman Instagram milik bekas suaminya, Yas ada memuat naik gambar kenyataan berikutan pengakuan perpisahanya serta beberapa hantaran mengenai bekas isterinya itu.

Dalam pada itu, terdapat beberapa kenyataan gambar yang dimuat naik yang sedikit sebanyak menggambarkan isu-isu keretakan rumah tangga yang dialami oleh pasangan terbabit. “Bunga bukan sekuntum. Maruah jela kena jaga. Maruah diri lagi, family lagi, anak-anak lagi. Dah cukup dah kot bersabar. Malas dah. Baik focus diri sendiri”

Kata Yas, dia kini hanya mahu memberi tumpuan sepenuhnya kepada dirinya sahaja selain mengakui sudah ‘penat’ bersabar. “Aku dah banyak bagi muka sampai takde muka dah. Hidup lah kau dengan tenang. Inalillah. RIP” Setakat 3 Mei 2021, bekas suami kepada Anjoulie telah sah melafazkan talak 1 menerusi pengakui di Insta Story miliknya.

Beliau turut memberi komen mengenai dakwaan sebagai ‘childish’ yang mungkin terpalit terhadap dirinya  kerana memuat naik status perpisahan dimana sebelum ini belum pernah dia ceritakan.

Ditulis Oleh : Puteri Haideera Zuraidi

Sumber : www.hotfm.com.my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Lepas Hampir 2 Bulan Rujuk Dengan Bekas Suami. Terkejut Bila Kali Ni Zarina Anjoulie Umumkan Dah Berpisah Lagi Buat Kali Kedua.

Sebentar tadi, pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah mengesahkan dia dan suaminya Eilyas Azhar atau lebih dikenali sebagai Yas sudah berpisah buat kali kedua. Pengumuman yang dibuat Zarina atau juga mesra disapa sebagai Anju itu dibuat menerusi hantaran di laman Instagram dan Insta-Story. “Pengumuman aku dah pisah buat kali kedua. Thank you” “Ramai tanya betul ke Anju dan Yas dah pisah.. yes (Ya) betul kami dah pisah. Thank you(Terima kasih)”- tulis Anju.

Baru Dua Bulan Rujuk Kembali, pisah Semula

Pendedahan yang dibuat oleh Anju itu ternyata mengejutkan kerana sebelum ini kedua-duanya telah kembali rujuk sebagai suami isteri pada awal Mac lalu selepas disahkan bepisah. Ketika itu pasangan ini baru enam bulan mendirikan rumah tangga. Menerusi carian Murai.my, pelakon ini sempat berkongsi hantaran video di laman Insta-story nya yang mana kelihatan Anju dan suaminya sempat bergurau senda di dalam sebuah kereta.

Untuk rekod, Zarina telah mendirikan rumah tangga dengan Eilyas pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan selepas empat tahun bergelar ibu tunggal. Sebelum ini juga dia pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan bercer4i pada Disember 2016. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Akui Sudah Rujuk Semula Dengan Bekas Suami. Zarina Anjoulie Dedah Perkembangan Terbaru Tentang Dirinya Dan Bekas Suami

Sebaik sahaja dia memuat naik gambar menerima jambangan bunga, akhirnya pelakon Zarina Anjoulie mengakui sudah pun rujuk semula dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar.Perkara itu dimaklumkan oleh Zarina menerusi Instagram. Menerusi perkongsiannya itu, Zarina turut meminta para wanita berhenti menghantar mesej kepada suaminya.

Sementara itu, menerusi Insta Story, Zarina turut memuat naik video memaparkan suaminya sedang bersamanya membantu menghantar kereta di sebuah bengkel.Bagaimanapun, kenyataan mengenai rujuk semula sudah pun dipadam selepas beberapa minit dimuat naik ke Instagram.

Terima Satu Jambangan Bunga Dari Seseorang Istimewa. Zarina Anjoulie Buat Perkongsian Sehingga Peminat Harap Dia Kembali Ke Bekas Suami

Terbaru, Zarina Anjoulie yang merupakan usahawan dan pelakon ada memuat naik beberapa keping gambar di IG miliknya. Berdasarakan perkongsian itu, Anju telah menerima satu jambangan bunga dari seseorang istimewa yang tidak didedahkan identitinya.

“Thank you my… ZY,” tulisnya di ruangan kapsyen.Perkongsian pemilik nama Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul itu meraih perhatian warganet yang rata-rata turut gembira dengan hadiah diterima olehnya.Dalam pada itu, ramai membuat spekulasi bahawa pemberian tersebut adalah daripada bekas suaminya, Eliyas Azhar gara-gara kapsyen abjad ‘Y’ yang ditulisnya.

Selain itu, mereka turut mendoakan agar pelakon berusia 34 tahun itu kembali ‘rujuk’ bersama bekas suami kerana mereka dikatakan serasi bersama.Terdahulu, Anju dan Eilyas mendirikan rumah tangga pada 17 Julai, tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan sebelum mengesahkan perpisahan mereka.

Pelakon filem ‘Ular’ itu pernah berumah tangga dengan jejaka dari Brunei, Pangiran Mohd Ilham Syazwan pada 2015, bagaimanapun berpisah pada Disember 2016. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Martin Ezra Mikael.